Saturday, July 7, 2012

FACILITATOR ~

fiughhhhh~~

syoq ar harini, even penat, tp i would say it worth..
harini haku dengan kengkawan kelas ditugaskan utk jadi 'faci' *tlg abg sem8 intern..
dpt jaga budak, guide dorg, hiburkan dorg, mmg syiooqqqq habaq hanggg~

bebudak nih, kalo kta blh ikot kpala dorg*tp dlm masa yg sama bmbing ke arah yang betul* , mmg snang nk kawal, but i didnt say it guaratee, but mostly, maybe we can use cara pendekatan yang baik, kkdg kalo asyik marah2 dorg, mst dorg xsuka kan, maybe slow talk, kalo marah pun btempat, INSYALLAH dorg boleh easy going..

tp untuk harini, mmg bebudak baik lah, kerlasss ~~~
snang nk jga.. n dorg nmpk sangat enjoy~
good job penganjur !

ada lah sorg budak darjah 4 nih, sgt la kecik cm darjah 1 ~.~
aku blh nmpk dia ni bijak
dlm satu game nih ::
aku : ok, kids,now u have to find a word starting with letter S-P-I-D-E-R

budak2 : okay,

# dorg pun cari la, perah idea masing2, bagus jugak budak2 ni, aku suruh carik satu, tapi lebih yang dibaginya..

bdk darjah 4 : ha, huruf 'I' kita boleh tulis 'INNOVATIVE'

aku : *terkejut* ha, bagus tu !!
*sebenarnya terkesima sebab budak tu boleh bg word mcm tu, mmg la its seem simple, but maybe for me its very impressive, he can think something than usual,

bdak darjah 5 : akak , 'E' untuk 'ECONOMY' boleh?

aku : *terkejut lagi* boleh sangat~

#aku pn xterpikir word2 cam gitu, yg bemain dlm pala hotak mcm ni je ==> I -ice cream , E - eye #

hahah, bagus2, harap2 dorg bejaya la dlm plajaran dorg nanti ni

*n bukan budak2 tu sja nk bgus , group member yg lain pn bagus, semua boleh baca dlm bhasa inggeris dgn lancar, temasuk budk darjh 4 tuh T__T *

ni sedikit gambo2 bebudak comel tu <3






* group saya *







*nampak nakal je smua, tapi korg baik tau ! * ^^,


gambar lagi ::





*nak jugak*


paipaii ~~ v(^o^)v

No comments:

Post a Comment