Monday, November 7, 2011

*Tunjuk kan Aku* dedicated to mr boyfren :)

muzik dari jiwa, lagu dari hati
cerita spurnama canda dan menangis
belum ku selami caturan terjadi
lelah dipukul badai apa mungkin terlerai.....ooohh...ohhhhh.....
soalan tersendu balas hampa bisu
tuhan tunjuk sesuatu apa dia yang satu itu......
tunjuk kan aku.. tunjuk kan aku.........

apalah bisa ku cinta kamu seperti mana
aku dicinta kau
aku dijaga kamu
atau kamu terlalu indah buat diriku
beda dari dirimu
aku pun tak menahu......

apa lah bisa ku cinta..
apa lah bisa ku cinta..
apa lah bisa ku cinta..
tuhan tunjuk kan aku..

==============================
i dunno whenever i sang this song, i'll keep remember u apit..
or maybe im just thinking whether u'll be mine or maybe not..
i love u so much..

No comments:

Post a Comment